Dostawa

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

1. Wysyłka zamówienia. Wysyłka poza Polskę.  Każde zamówienie zaksięgowane zaczyna być realizowane w ciągu 24h. Wysyłamy zamówienia poza granice Polski. Zamówienie składamy mailowo na adres: zamowienia@fartuchy-kuchenne.pl podając wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz do jego wysyłki.

2. Zleciłam przelew. Wysłałam potwierdzenie mailem. Czy zamówienie zostało wysłane? Czas realizacji biegnie od dnia zaksięgowania wpłaty. NIE wysyłamy niezaksięgowanych zamówień, z wyjątkiem zamówień za pobraniem. Przelewy międzybankowe realizowane są w ciągu 48h. Jeśli nie otrzymasz w ciągu 48h maila z powiadomieniem że Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji, skontaktuj się z nami: zamowienia@fartuchy-kuchenne.pl.pl

3. Płatność za zamówienie. Fartuchy-kuchenne.pl realizują zamówienia na podstawie zaksięgowania tradycyjnego przelewu bankowego lub za pobraniem (bez opłat). Do wykonania przelewu potrzebne są dane konta bankowego Sklepu, które otrzymujesz w mailu potwierdzającym zamówienie oraz numer zamówienia (trzeba go podać w tytule przelewu).

Zamówienie rezerwujemy na 3 dni robocze. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie opłacone, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Masz obowiązek przesłać do nas mailem informację o rezygnacji. Jeśli złożysz zamówienie z opcją „za pobraniem” ale nie odbierzesz przesyłki i nie poinformujesz Sklepu o rezygnacji, obciążamy Cię kosztami przesyłki oraz jej zwrotu.

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań – masz prawo zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwrócimy Ci wpłatę za towar wraz z kosztami przesyłki w ciągu kilku dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrotów dokonujemy wyłącznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, po sprawdzeniu czy produkt jest nie uszkodzony, nie używany. Jeśli chcesz dokonać zwrotu po terminie 30 dni od daty doręczenia – NIESTETY ale NIE przyjmiemy takiego zwrotu i nie zwrócimy Ci wpłaty. Nie ma możliwości zwrotu należności nie otrzymawszy najpierw towaru.

Jeśli zamówiłeś towar, nie odebrałeś go, wysyłamy go powtórnie (1wsza wysyłka kurierem, 2ga wysyłka kurierem, 3cia wysyłka Paczka24 Poczta Polska). Jeśli ponownie go nie odbierzesz, a nie zgłosiłeś nam anulacji zamówienia – obciążamy Cie kosztami wysyłek oraz powrotu paczek (wielokrotność 14pln).

Jeśli zamówiłeś produkt, zapłaciłeś i go nie otrzymałeś – niezwłocznie się z nami skontaktuj celem wyjaśnienia.

4. Dostawa zamówienia.

* Wszystkie przesyłki przesyłamy za pośrednictwem kuriera DHL (14pln) lub Poczty Polskiej kurier Paczka24 14pln lub 21pln pobranie). O zrealizowanym i wysłanym zamówieniu informujemy Cię drogą mailową.  Zamówienia dostarczane są w godzinach pracy kurierów.

Sklep nie ma wpływu na czas (zazwyczaj 1-2 dni w Polsce, do 5 dni poza Polską) i godziny doręczeń oraz sposób doręczenia. Jeśli czas oczekiwania na przesyłkę wydaje Ci się zbyt długi lub masz wątpliwości czy kurier się z Tobą skontaktuje bądź będzie kontaktował, napisz do nas: zamowienia@sekretnysklepik.pl podając w tytule nr zamówienia a my to sprawdzimy. Jeśli przypuszczasz (bo np. otrzymałeś od nas mail o wysyłce zamówienia) że kurier się z Tobą nie kontaktował a powinien, napisz do nas: zamowienia@sekretnysklepik.pl a my sprawdzimy w ciągu 24h co się z przesyłką dzieje i/lub złożymy reklamacje. Pamiętaj o wpisaniu w temacie maila nr zamówienia.

NIE (!!!) udzielamy informacji telefonicznie na temat statusu przesyłki, jej numeru czy daty nadania. Wszystkie te informacje otrzymasz wysyłając mail.

5. Odbiór osobisty. NIE.

6. Wymiana towaru. TAK. W tym celu należy wypełnić dostępny w zakładce Regulamin odpowiedni formularz.

7. Czas oczekiwania na zamówienie. Czas oczekiwania na realizację zamówienia po jego opłaceniu i zaksięgowaniu – od 5-7 dni roboczych Fartuchy kuchenne, 14-21 dni odziez zawodowa, plus czas dostarczenia (1-2 dni). Jeśli zamówiłeś, opłaciłeś i nadal nie otrzymujesz zamówienia od momentu, w którym informujemy Cię o wysyłce – niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo: zamowienia@sekretnysklepik.pl w celu ustalenia przyczyny.

Wszystkie zamówienia realizowane są w terminie. Jeśli produkt jest niedostępny, informujemy Cie o tym. Jeśli czas oczekiwania się miałby się wydłużyć – poinformujemy Cie o tym a Ty podejmiesz decyzję czy będziesz czekać czy anulujesz zamówienie.

8. Ceny wysyłki. Obowiązuje Cię cennik DHL oraz Poczty Polskiej dla przesyłek realizowanych na terenie Polski (14pln). Przesyłki zagraniczne (od 40pln) oraz zamówienia hurtowe (liczone od wagi) wyceniane są indywidualnie.